autonews Без категорії Переваги та недоліки водневих паливних елементів у транспортуванні матеріалів

Переваги та недоліки водневих паливних елементів у транспортуванні матеріалів

0 Comments 12:41

Технологія водневих паливних елементів

Водневі паливні елементи працюють за допомогою хімічної реакції газоподібного водню з киснем всередині паливного елемента, що генерує електроенергію та воду як побічні продукти.

Воднева енергетика була популярною в 1990-х і на початку 2000-х років, коли багато хто думав, що вона почне революцію чистої енергії, але уявний новий світ водневої енергії так і не здійснився.

Одним з головних факторів, який стоїть на заваді більшості нових форм енергії, є інфраструктура.

Високі виробничі витрати, менш ніж оптимальна ефективність у виробництві та складних вимогах до зберігання та транспортування також заважають водневим паливним елементам стати широко прийнятною технологією для споживчих транспортних засобів.

Однак для промислового застосування водневий паливний елемент має більше сенсу для тих, хто може дозволити собі необхідну інфраструктуру для його підтримки. У цьому блозі ми розглянемо переваги та недоліки водневих паливних елементів, які використовуються для живлення транспортно-розвантажувального обладнання.

Перевага: висока щільність енергії покращує продуктивність

Оскільки багато компаній шукають альтернативу двигунам внутрішнього згоряння без викидів у своїх навантажувачах, деякі звертаються до технології водневих паливних елементів.

Водневі паливні елементи не створюють жодних викидів CO2 під час роботи, навіть якщо їх виробництво не обов’язково відбувається без вуглецю. Це дає їм перевагу перед автомобілями з двигуном внутрішнього згоряння, які можуть викидати невелику кількість отруйного чадного газу та вимагають добре провітрюваних приміщень для використання в приміщенні.

Процес заправки водневих паливних елементів простий і займає близько трьох хвилин у порівнянні з довшим і складнішим процесом заміни великої важкої свинцево-кислотної батареї, коли її потрібно зарядити.

Порівняно з заправкою навантажувача, що працює на пропановому паливі, процес заправки водневим паливним елементом має перевагу. Оскільки щільність енергії водневих паливних елементів є дуже високою, обладнання, що працює на водні, може працювати довше та з менш частими заправками, ніж з балоном з пропаном.

Щільність енергії водневих паливних елементів і літій-іонних акумуляторів дуже схожа, що робить їх чудовим вибором для інтенсивних операцій, яким потрібне обладнання, щоб працювати протягом повної зміни.

Недолік: використання викопного палива у виробництві водню

Хоча це правда, що водневі паливні елементи не виділяють шкідливих газів під час роботи, це не стосується процесу виробництва водневого палива. Насправді воднева енергетика є майже енергетично нейтральною, а це означає, що для її виробництва потрібно майже стільки ж енергії, скільки вона виробляє.

Водень є одним із найпоширеніших елементів на землі, але зазвичай він пов’язаний з іншими елементами, і його необхідно ізолювати, щоб використовувати в енергетичних цілях.

Поширеним способом виділення водню є вилучення його з природного газу в процесі, який називається реформінг. Цей процес дорогий і виділяє вуглекислий газ, що є контрпродуктивним для використання джерела енергії без викидів.

Іншим способом виділення водню є електроліз, коли він виділяється з води та відокремлюється від молекули кисню за допомогою електричного струму.

Джерелом цього електричного струму може бути що завгодно, але сьогодні електроенергію найчастіше виробляють на установках, що працюють на природному газі.

Єдиний справді безвуглецевий спосіб використання енергії водневих паливних елементів — це використання енергії сонця або вітру (яка недоступна в деяких регіонах світу) для виробництва електроенергії для процесу електролізу.

Оскільки процес виробництва водневого палива є дуже складним, це робить використання водневих паливних елементів дорожчим, ніж інші види енергії. Розглядаючи, яке джерело енергії інтегрувати в обладнання для обробки матеріалів, менеджери автопарків повинні переконатися, що витрати на водневе паливо та інфраструктуру будуть компенсовані значною економією праці порівняно зі свинцевою кислотою.

Недолік: Зберігання та транспортування водню

Водень можна зберігати як у вигляді газу в резервуарах високого тиску, так і у вигляді рідини при кріогенних температурах, але для використання в паливних елементах вантажівок водень повинен бути у формі газу.

Обидва методи зберігання водню передбачають втрату енергії. Стиснення водню вимагає приблизно 13% загальної енергії водню, а якщо його зрідити, він втрачає близько 40%.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожі пости

Автомобільна безпека: огляд сучасних систем безпеки та їх вплив на зменшення аварійності.Автомобільна безпека: огляд сучасних систем безпеки та їх вплив на зменшення аварійності.

Чи справді засоби безпеки в автомобілях зменшують кількість аварій? Вам потрібен автомобіль з передовою системою безпеки? Минулого тижня я їхав заднім ходом на своєму Volvo XC90 на парковці продуктового магазину

Технологія автономного водіння: переваги, недоліки і майбутнєТехнологія автономного водіння: переваги, недоліки і майбутнє

БЕЗПЕЧНІ АВТОМОБІЛІ: ЗА І ПРОТИ Багато хто може подумати, що безпілотні автомобілі ще дуже далекі від реальності. Правда в тому, що еволюція автоматизованих систем водіння сьогодні триває. Насправді більшість сучасних

Оренда авто: Зручний спосіб мобільності та безліч перевагОренда авто: Зручний спосіб мобільності та безліч переваг

Сучасне життя вимагає швидкості та гнучкості, особливо коли мова йде про пересування по місту або відрядження. У таких випадках оренда автомобіля стає ідеальним рішенням для багатьох людей. Цей сервіс, надаючи