Технології безпеки автомобіля: новий тренд, на який варто чекати в 2022 році
Технології були чудовою частиною історії людства, я не можу уявити життя в сучасному світі без технологічного прогресу. Можливо, нам ще доведеться подорожувати місяцями, перш ніж ми зможемо дістатися до пункту призначення, написати листа замість того, щоб телефонувати, але завдяки швидкому впровадженню технологій ми можемо обробити кілька речей за короткий проміжок часу.
Однак, коли справа доходить до заходів безпеки автомобіля, більшість із нас сприймає це як належне, автоматичний спосіб, яким ми беремо контроль за кермом і збираємося проїхати з точки А в точку Б, сподіваючись, що поїздка буде плавною та спокійною. завдав більшої шкоди автомобільній промисловості, ніж очікувалося.
На початку автомобільної революції виробники також не надто дбали про безпеку до останніх років, коли автомобільна безпека набула хороших обертів. За останнє століття безпека автомобілів значно покращилася. Перші автомобілі з бензиновим двигуном не мали ременів безпеки, зон деформації та будь-якої реальної уваги до благополуччя водіїв та пасажирів!
Але, на щастя, за останні кілька років можна сказати, що наступні роки мають бути захоплюючими для технологічних інновацій у сфері безпеки автомобілів. Підрозділи автомобільної безпеки стають все більш інноваційними, і певні тенденції набирають обертів, і автомобільні компанії пропонують дешевші, ефективніші та прості в застосуванні варіанти безпеки, які, як впевнені лідери галузі, незабаром заповнять дороги по всьому світу.
Проте 2022 рік стане свідком більшого проникнення технологій автономного керування, електрифікації транспортних засобів і більш просунутих функцій нового віку в автомобілях нового покоління.
Ось кілька перспективних технологічних інновацій і трендів у сфері автомобільних технологій на 2022 рік.
1. Розширена система допомоги водієві (ADAS)
Це нова автоматизована технологія транспортного засобу, яка наразі розробляється, вона обіцяє або допомогти водієві, або взагалі вивести водія з кола. Зменшити або виключити нещасні випадки через помилку людини.
Насправді уряд Європейської комісії вирішив, що ця нова технологія та заходи безпеки стануть обов’язковими до липня 2022 року в нових автомобілях.
Причина полягає в тому, щоб зробити Європу світовим лідером у розробці та розгортанні підключених і автоматизованих мобільних послуг і систем, щоб звести кількість смертельних випадків на дорогах до нуля протягом наступних десяти років.
Уявіть, наскільки масштабною буде ця інновація для автомобільної промисловості. Завдяки технологіям ми можемо досягти рівня, коли у нас буде нуль аварій. Багато компаній з логістики, транспортних перевезень і транспортування автомобілів нададуть більш надійні послуги. Не тільки це, але клієнти, які замовляють товари через логістику або доставляють свої транспортні засоби з одного місця в інше, також отримають вигоду від цієї інновації.
Насправді це допоможе автотранспортним компаніям забезпечити дешеву доставку автомобілів, надійну логістику, своєчасну доставку та належне технічне обслуговування товарів і послуг для покращення досвіду клієнтів.
2. Запобігання зіткненню спереду
Автомобільні компанії пропонують різні рівні запобігання фронтальним зіткненням, починаючи від звукових і візуальних попереджень до автономного гальмування.
Системи використовують різні типи камер, датчиків, радарів і LIDAR, щоб оцінити, коли транспортний засіб знаходиться занадто близько до чогось попереду. Як правило, видається попередження, і гальма попередньо заряджаються або застосовуються. Використовуючи дані про аварії, надані поліцією, дослідження IIHS визначило, що системи запобігання переднім зіткненням зменшують кількість аварій.
Highway Loss Data Institute (HLDI) забезпечив подальшу підтримку систем запобігання переднім аваріям шляхом порівняння страхових вимог, і завдяки таким висновкам деякі ринки знижують витрати на доставку для автомобілів, які мають зазначені функції, що призводить до дешевої доставки автомобіля.
3. Виявлення заднього об’єкта та запобігання назад
Під час руху заднім ходом камери та датчики забезпечують зворотний зв’язок із водіями.
Камери заднього огляду показують, що знаходиться позаду транспортного засобу, а датчики сповіщають водіїв, коли на шляху є об’єкти або присутній поперечний рух. Деякі технології додають автоматичне гальмування, якщо необхідно.
На деяких ринках резервні камери не обов’язкові. Однак вимоги технології до задньої видимості неможливо задовольнити без камери. Дослідження IIHS повідомляє, що камери та датчики сліпих зон зменшують сліпу зону приблизно на 90 відсотків для об’єкта, розмір якого можна порівняти з маленькою дитиною. Діти та люди похилого віку, швидше за все, гинуть у ДТП заднім ходом. NHTSA оцінює 267 смертей і 15 000 травм щорічно внаслідок аварій заднім ходом.
4. Фари з адаптивною кривою
Фари, що адаптуються до поворотів, повертаються відносно поворотів дороги залежно від руху керма.
Деякі системи також регулюють швидкість як додатковий фактор. Хоча дослідження показують, що ця технологія зменшує кількість аварій, більшість систем також використовують світлодіодні або HID лампи. Дослідникам важко перевірити, чи лампи чи адаптація кривої відповідають за успіх.
Дослідження HLDI показує, що адаптивні до кривих системи HID дозволили водіям помітити об’єкт на третину секунди раніше в темряві.
5. Асистент дальнього світла
Асистенти дальнього світла автоматично перемикаються між дальнім і ближнім світлом залежно від наявності транспорту поблизу.
Нещодавно було виявлено, що багато нових автомобілів не обладнано безпечними фарами. З 31 автомобіля, оціненого під час тестування автомобілів середнього розміру IIHS, лише один отримав оцінку «Добре». Таким чином, IIHS зараз тестує фари та планує включити оцінки до своїх рейтингів безпеки автомобіля.
Немає достатньо даних, щоб довести, що технологія зменшує кількість аварій. Проте дослідження IIHS у партнерстві з Дослідницьким інститутом транспорту Мічиганського університету виявило, що лише 18 відсотків водіїв пам’ятали про необхідність увімкнути дальнє світло або розуміли, коли це безпечно.
6. Внутрішня система виявлення руху
Залишити дитину або домашню тварину в розпеченому автомобілі може закінчитися трагедією. Приблизно 40 дітей щороку помирають від теплового удару, залишившись без нагляду в гарячій машині.
Виробники намагаються усунути цю можливість за допомогою внутрішніх датчиків руху, які визначають, якщо хтось залишився в автомобілі. Потім автомобіль запрограмовано на звуковий сигнал і навіть може надсилати сповіщення на телефон власника автомобіля.
Автовиробники Hyundai та Kia вже мають таку форму в деяких моделях, але експерти підтримують законодавство, яке зробить це стандартом для абсолютно нових моделей.
Висновок
Деякі з цих систем безпеки пройшли роки випробувань і вдосконалень.
Інші все ще знаходяться на ранніх стадіях, тому тестування не є остаточним. Багато з цих технологій безпеки рятують життя. Усі системи мають потенціал. Ті, які, як було доведено, працюють, зрештою отримують дозвіл від відповідних органів.
З розвитком технологій роботи ставатимуть спритнішими, демонструючи покращену дрібну моторику. У виробництві ми очікуємо, що розробка роботів продовжуватиме прискорюватися у сферах використання, які вимагають спеціальних можливостей для виконання завдань, що підходить для невеликих виробників. Враховуючи проблеми з ланцюгом поставок, які не зникнуть найближчим часом, ми також очікуємо подальшого розвитку робототехніки для транспортування та логістичних проблем.