Нарешті компанія Ferrari зробила це, друзі: вона взялася за створення високопродуктивного розкішного позашляховика. Err, вибачте — FUV, що, очевидно, розшифровується як «Ferrari Utility Vehicle». Це Ferrari Purosangue 2023 року випуску, і він має чудовий звучання, атмосферний V12 потужністю 715 кінських сил і задні двері на петлях.
Ми вже бачили багато тизерів і чули про двигун V12, але тепер ми бачимо все. Це не хардкорний позашляховик, а скоріше збільшений Ferrari для доріг із витонченою лінією даху фастбека та великим заднім люком. Це перший чотиридверний чотиримісний автомобіль Ferrari, створений, щоб бути комфортним, розкішним і швидким — більше як продовження довгої історії чудових купе Ferrari 2+2, ніж будь-що інше.
Давайте спочатку поговоримо про вечірку Purosangue: V12. У своєму прагненні зробити свій перший позашляховик «справжнім Ferrari» Ferrari майже перевищила компенсацію, встановивши 6,5-літровий V12 під довгий капот Purosangue, який забезпечує 715 к.с. і 528 фунт-фут крутного моменту. За даними Ferrari, 80 відсотків цього крутного моменту доступні лише при 2100 обертах на хвилину, що повинно зробити його вибухом їздити. Ferrari стверджує, що час розгону до 62 миль/год складає лише 3,3 секунди, час розгону до 124 миль/год — 10,6 секунди, а максимальна швидкість — 192,6 миль/год.
Сам V12 під кодовою назвою F140IA може похвалитися кутом 65 градусів між V, прямим упорскуванням під високим тиском, сухим картером, випускними колекторами однакової довжини, головками циліндрів, які були взяті з 812 Competizione, і червоною лінією 8250 об/хв. Ferrari каже, що її інженери навіть занурилися в свій банк знань F1, щоб створити систему, яка розпізнає октанове число палива в баку та регулює час відповідно до нього. Загалом, двигуна F140IA достатньо, щоб зробити Purosangue найпотужнішим чотиримісним автомобілем Ferrari.
Капот у Purosangue довгий недаремно: двигун V12 розташований спереду посередині, а його коробка передач — це восьмишвидкісна трансмісія з подвійним зчепленням, встановлена в масляній ванні, що дає змогу Purosangue розподіляти вагу у співвідношенні 49:51. . Електронний диференціал розподілу крутного моменту, який Ferrari називає «блоком передачі потужності», розташований перед V12, щоб забезпечити повний привід.
Кузов не такий гарний, як ті класичні 2+2 Ferrari, з якими намагався додати Purosangue, але він досить функціональний. Ferrari витратила багато часу на розробку аеродинаміки кузова, заднього дифузора та днища, щоб дозволити Purosangue прорізати повітря якомога ефективніше. Передній бампер і накладка колісних арок фактично створюють повітряну завісу, яка аеродинамічно «ущільнює» передні колеса і запобігає утворенню там турбулентних потоків повітря. Також є підвішений задній спойлер на верхньому люку, щоб ще більше оптимізувати шлях Purosangue, який прорізає повітря. У спойлера є й інше призначення: очищення заднього скла. Нижня поверхня крила спрямована на заднє скло, щоб підтримувати його в чистоті без необхідності склоочисника заднього скла.
Однією з найкрутіших особливостей Purosangue є задні двері з електричним приводом, схожі на ті, що є на Rolls-Royce, які Ferrari називає «привітальними дверима». Вони були розроблені так, щоб бути компактнішими, ніж стандартні передні двері на петлях, але при цьому залишати достатньо місця для входу та виходу пасажирів. Усі чотири сидіння незалежно регулюються, підігріваються та відкидаються. Як і слід було очікувати, Purosangue має найбільший простір для заднього люка в Ferrari, але якщо цього недостатньо, задній ряд сидінь також складається. Капот також закріплений спереду як зворотний зв’язок з деякими культовими моделями Ferrari.
Шасі Purosangue було розроблено як винятково жорстке, з використанням високоміцних алюмінієвих сплавів у нижній частині конструкції та конструкції просторової рами. Ferrari широко використовував тонкостінні порожнисті виливки, які зберігали високу жорсткість конструкції, але малу вагу. Високоміцна сталь була використана для областей, які потребували найбільшого посилення, наприклад для тих компонентів, які є найважливішими для захисту від зіткнення.
Purosangue також має переваги списку найкращих хітів інших сучасних Ferrari: незалежне повне рульове управління та останні версії систем динамічного контролю автомобіля. У центрі приладової панелі є 10,2-дюймовий дисплей для інформаційно-розважальної системи автомобіля, який має той самий інтерфейс, що перенесений з інших сучасних Ferrari.
Новинка для Purosangue — це стандартна система Burmester 3D High-End Surround Sound, фільтр якості повітря, який запобігає проникненню в салон частинок PM 2,5, а також можливість отримати на місці високоміцну тканину, яка використовується у військовій формі. звичайного карпінгу в якості підлогового матеріалу. Apple CarPlay і Android Auto також вперше входять у стандартну комплектацію Ferrari — краще пізно, ніж ніколи.