Нові способи, як виробники автомобілів отримують вам більше миль на галлон
CR підкреслює технології економії палива, які можуть бути у вашому наступному автомобілі, і потенційні компроміси під час водіння
Хоча більшість автовиробників кажуть, що повністю електричні транспортні засоби — це майбутнє, їхні інженери також були зайняті покращенням паливної ефективності бензинових автомобілів, позашляховиків і вантажівок, на які все ще покладаються більшість водіїв у США. З різних причин, включаючи споживчий попит і державні стандарти щодо палива та викидів, автовиробники були змушені винаходити інновації для економії газу, намагаючись вичавити поступове покращення економії палива.
Споживачі, які купують нові автомобілі, зараз стикаються з безліччю цих інновацій, таких як безпосереднє вприскування палива на бензині, автоматичні трансмісії з більшими передавальними числами, двигуни з турбонаддувом і системи зупинки/запуску, які вимикають двигун замість того, щоб дозволяти йому працювати на холостому ходу. Деякі з цих технологій самі по собі суттєво підвищують ефективність використання палива або зменшують викиди з вихлопної труби, але, працюючи разом, вони можуть мати кумулятивний ефект.
Щоб допомогти покупцям автомобілів орієнтуватися в цих функціях економії палива, CR спілкувався з виробниками, експертами та споживачами, щоб точно дізнатися, як працює кожна технологія. Ми поєднали цю інформацію зі спостереженнями наших власних тестувальників, які оцінювали ці функції в реальних умовах водіння. Ми з’ясували, що деякі з цих технологій, як-от двигуни з турбонаддувом, можуть погіршити керованість, а іноді й спричинити проблеми з надійністю.
«У цьому бізнесі немає безкоштовних проїздів», — каже Гейб Шенхар, заступник директора програми тестування автомобілів CR. «Водії можуть дратувати зупинку/старт, або затримка турбонаддуву може змусити автомобіль вагатися прискорюватися. Аеродинамічний стиль може призвести до нижчого, вигнутого автомобіля, що погіршить видимість і легкість доступу».
За допомогою нашої таблиці динамічних рейтингів ви можете дізнатися, які транспортні засоби проходять найбільше миль на галон. Нижче учасники Digital і All-Access можуть дізнатися про переваги кожної технології економії газу, а також про можливі недоліки. Ви можете озброїтися цією інформацією під час покупки нового чи вживаного автомобіля.
Більшість транспортних засобів з найбільшою витратою миль на галон, які ми виділяємо, є гібридами, тобто вони поєднують двигуни внутрішнього згоряння та електродвигуни для економії палива. Більшість також мають електронні безступінчаті трансмісії (eCVT), які можуть економити енергію, регулюючи швидкість двигуна. Кілька моделей у нашому списку мають традиційні газові двигуни та забезпечують високу економію палива без використання гібридної технології.
Ми не виділяємо електромобілі, що працюють лише на акумуляторах, так звані електромобілі, оскільки вони не використовують бензин і наразі представляють лише шматок ринку нових автомобілів США. Автомобілі з дизельним двигуном також мають хорошу економію палива, але їх немає в нашому списку, оскільки вони не обов’язково мають чисте спалювання, а вибір серед легкових транспортних засобів у США зменшився.
Найновіші інновації щодо економії газу, разом узяті, дозволили пікапу досягти економії палива на шосе в середині 20-х років, не кажучи вже про багато позашляховиків і автомобілів, які зараз досягають діапазону понад 30 миль на галлон. Здобутки проявилися в усіх напрямках. За даними Агентства з охорони навколишнього середовища, середня ефективність палива для нових автомобілів у США покращилася до рекордних 25,4 миль на галон у 2020 році та, за прогнозами, залишиться приблизно на тому ж рівні в 2021 році. У процесі автовиробники також зменшили шкідливі викиди вихлопної труби приблизно на 24 відсотки. з 2004 року новий мінімум, який має переваги для навколишнього середовища та здоров’я населення.
«Коли виробники автомобілів повідомляють про збільшення миль на галлон, це пов’язано з колективним використанням кількох технологій, – говорить Бассем Рамадан, доктор філософії, завідувач кафедри машинобудування в Університеті Кеттерінг у Флінті, штат Мічиган. – Немає єдиної технології, яка б стане срібною кулею, яка значно покращить паливну ефективність і водночас зменшить викиди».
Що щодо електромобілів?
То навіщо всі ці інновації з двигунами, що працюють на газі, хоча електромобілі явно перевершують усі автомобілі, що працюють на газу, коли йдеться про енергоефективність? Вони мають вагомі аргументи: електромобілі не використовують бензин і не викидають вихлопних газів. Вони можуть бути швидкими та дуже задовольняючими для водіння. А ексклюзивний аналіз CR показує значну економію витрат на технічне обслуговування та експлуатацію з часом порівняно з традиційними автомобілями з бензиновим двигуном.
Відповідь полягає в тому, що електромобілі ще не є рішенням для багатьох водіїв і стикаються з кількома перешкодами, які досі стримували широке впровадження: тривалий час заряджання, обмежений (але постійно зростаючий) запас заряду батареї та вищі ціни. Ринковий попит на електромобілі та гібриди, що підключаються до мережі, стрімко зростав протягом останніх кількох років, і чисті електромобілі складають левову частку продажів плагінів, але разом вони все ще складають лише 4 відсотки ринку США.
«Автомобілебудівники повільно створювали електромобілі частково через те, що донедавна вартість акумуляторів була досить високою», — каже Кріс Харто, старший аналітик транспортної політики CR. «Це швидко змінюється. Очікуйте побачити набагато більше привабливих електромобілів протягом наступних кількох років».
Виходячи з великої кількості заяв автовиробників, стає зрозуміло, що галузь планує рухатися до більш електричних моделей. Наприклад, BMW і Mercedes-Benz — лідери в галузі автомобільних досліджень і розробок — кажуть, що планують досягти 50-відсоткової електрифікації у своїх модельних рядах до 2030 року. А деякі інші бренди, як-от Volvo, пообіцяли зрештою мати опцію EV для кожної моделі. вони пропонують. Деякі нові автовиробники, зокрема Tesla, пропонують лише електромобілі.
У той же час Tesla та інші компанії будують національні громадські зарядні мережі зі зростаючою кількістю станцій швидкої зарядки постійного струму, які можуть зробити зарядку в дорозі більш приємною для водіїв.
За даними Федерального центру даних про альтернативні види палива, на даний момент у США налічується понад 50 000 зарядних станцій для електромобілів, що майже вдвічі більше, ніж у 2019 році. Залежно від акумулятора та зарядного обладнання швидкі зарядні пристрої постійного струму можуть збільшити від 60 до 80 миль Діапазон EV за 20 хвилин.
«Реальність така, що більшість зусиль, спрямованих на двигуни внутрішнього згоряння, починають згортатися на користь електричних розробок», — каже Сем Абуелсамід, головний аналітик з дослідження ринку Guidehouse Insights. «Здебільшого реструктуризація, яку ми спостерігали у автовиробників і постачальників за останні кілька років, пов’язана з позбавленням інженерів із досвідом роботи з двигунами на користь більшої кількості інженерів з програмного забезпечення та електрики. Саме там сьогодні відбуваються всі основні дії».
Якщо ви учасник Consumer Reports, ця стаття доступна для вас. Члени CR мають повний доступ до результатів наших щорічних автоопитувань; перші огляди найновіших автомобілів, позашляховиків і вантажівок; а також наші повні дорожні випробування та ексклюзивні рейтинги для кожного автомобіля, який ми купуємо. Якщо ви не учасник CR, натисніть нижче, щоб приєднатися.